Paieška

Jei įsigyta prekė Jums netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti arba pakeisti kita preke. Kokybiškas, nesugadintomis pakuotėmis ir nenaudotas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos (pristatymo išlaidos nėra grąžinamos).

Norėdami grąžinti prekę ar ją pakeisti kita, užpildykite Prekių grąžinimo formą (duomenų pildymui naudokite savo paskutinio pirkimo informaciją).

GRĄŽINIMO BŪDAI IR KAINOS

  • Prekių grąžinimas į “OMNIVA” paštomatą – 2,90 Eur.

Grąžinama prekė turi būti:

  • tos pačios komplektacijos , originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
  • tvarkingai supakuota, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją;
  • įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta.

Pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamų prekių gavimo.

PASLAUGOS KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.

Prekių gražinimo forma






    • Užpildykite Prekių grąžinimo formą.
    • Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją.
    • Patvirtinimas dėl prekių grąžinimo naudojantis “Omniva” paštomatu, Jums bus išsiųstas el. laišku.
    • SMS pranešimu ir el. paštu gausite siuntos grąžinimo kodą, skirtą “Omniva” paštomato durelių atidarymui.

    Kaip grąžinti prekes į paštomatą?

    • Suruoštą siuntą nuneškite į pasirinktą “Omniva” paštomatą.
    • Palietę paštomato ekraną, pasirinkite funkciją „Siųsti siuntą“.
    • Ekrane įveskite SMS pranešimu gautą grąžinimo kodą.
    • Ant pakuotės užklijuokite paštomato atspausdintą siuntos lipduką. Jį rasite skyriuje po mokėjimo terminalu.
    • Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą.
    • Rekomenduojame atsispausdinti kvitą.

    Patalpinus siuntą “Omniva” paštomate, už grąžinimą mokėti nereikės. Grąžinimo mokestis bus nuskaičiuotas nuo grąžinamų prekių sumos.

    Jeigu atliekant grąžinimą paštomatas neatspausdino adreso kortelės, ne bėda – dėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o siuntos paimti atvykęs “Omniva” darbuotojas, užklijuos Jūsų siuntai skirtą lipduką.

    Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.

    SVARBU: kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai. Jei grąžinamą prekę gausime sudaužytą ar sugadintą, pinigai už ją nebus grąžinami, todėl ypač saugiai supakuokite dūžtančias prekes (stiklas, keramika ir pan.).

    PREKIŲ KEITIMAS






      Prekių keitimas vyksta panašia tvarka kaip ir “Prekių grąžinimas”. Keičiamas prekes galite grąžinti “OMNIVA” paštomatu – 2,90 Eur. (paslaugos kaina bus išskaičiuota iš grąžinamų prekių sumos)

      Prekių keitimo tvarka

      • Užpildykite Prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės grąžinimas” (pastabose nurodote, kad prekę norite keisti kita ir nurodykite prekės keitimo priežastį).
      • Po grąžinimo patvirtinimo el. laišku, atlikite naujos prekės pirkimą.
      • Po naujo užsakymo apmokėjimo ir po grąžinamos prekės gavimo į sandėlį, pinigus grąžinsime į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.

      BROKUOTA PREKĖ






        Brokuotos prekės grąžinimas arba jos keitimas vyksta panašia tvarka kaip ir “Prekių grąžinimas”. Brokuotą prekę galite grąžinti “OMNIVA” paštomatu nemokamai.

        Brokuotos prekės grąžinimo / keitimo tvarka

        • Užpildykite Prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės brokas” (pastabose aprašykite broko požymius).
        • Jei brokas yra vizualiai matomas, pridėkite keletą kokybiškų nuotraukų kuriose aiškiai matytųsi prekės defektai.
        • Atsakymą dėl prekės broko įvertinimo ir tolimesnių veiksmų gausite el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
        • Po prekės gavimo į sandėlį, galutinį atsakymą dėl broko keitimo ar pinigų grąžinimo pateiksime el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

        Pinigų grąžinimo atveju, pinigai bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.

        Grįžti į viršų