AktualuPatarimai

Kiek Reikia Bėgioti Norint Numesti Svorio

Viena iš dažniausiai kylančių klausimų tarp norinčių numesti svorį yra: kiek reikia bėgiot? Nors nėra universalaus atsakymo, svarbu suprasti, kad bėgimas gali būti veiksminga priemonė svorio metimui tik tada, kai derinate jį su subalansuota mityba.

Patarimai kaip numesti svorio bėgiojant:

  • Bėgioti bent 3 kartus per savaitę.
  • Bėgimas turėtų trukti apie 30–40 minučių,
  • Bėgiojant pirmus kartus stebėkite pulsą. . Svarbu bėgti vidutiniu ar net lėtesniu tempu, kad pulsas išliktų sportinio rėžimo ribose. Aiškios ribos nėra, nes viskas priklauso asmeniškai.
  • Pasirinkite tempą, kad kvėpavimas nebūtų itin intensyvus. Pasirinkite tokį, kad bėgdami galėtume kalbėti.

Tačiau svarbiausia atsižvelgti į savo individualius poreikius ir galimybes. Pradėkite nuo lengvo temo ir laipsniškai didinkite intensyvumą, kad išvengtumėte traumų.

Jei pradžioje sunku bėgti, išbandykite intensyvesnį ėjimą.

Taip pat atkreipkite dėmesį į mitybą bėgimas nebus veiksmingas be sveiko ir subalansuoto valgymo plano.Prisitaikykite bėgimo režimą prie savo asmeninių tikslų. Atsiminkite, kad svarbiausia išlikti nuosekliais ir motyvuotais.